Kedves Gábor! sokat olvastam Önről, s szeretném megosztani saját tapasztalatomat illetve biztosítani Önt arról hogy sokáig lesz munkája…

2021 szgk 44 e km nél pici rángatás, szakszerviz nem talál hibát….

48 e km nél visszavittem hogy nem okés valami, hibakód nincs menjek az autóval s ha lesz gond jelentkezzem. A fotó 50.151 km nél készült, hibakódokkal 

2.3 befecskendező kuka, szívósor erősen koxolódva, részecskeszűrő probléma. Ezek az új 1.5 T-gdi autók meg az ajánlott 80-100 e km sem tudnak menni dióhéj tisztítás nélkül…

végig pályás autó, csak 100 as Maxx motionnal tankolva kicsit értetlenkedve állok az eset előtt. Remélem hogy tudtam segíteni ezzel a pár sorral a munkáját+tapasztalat ezzel a motorral kapcsolatosan. szép napot! Balázs

Sajnos itt egy újabb eset a koksz lerakódásra, ezért nem CSAK a KIA és HYUNDAI motoroknál ajánlott a szívó oldali lerakódás eltávolítása.

A közvetlen befecskendezéses belső égésű motoroknál gyakran korom és olajsár rakódik le a szívócsatornában, illetve a szívószelepeken. Napjainkra körvonalazódott, hogy az újabb típusú Turbó Diesel, valamint a közvetlen befecskendezésű (GDi) benzinüzemű sima vagy Turbó (TGDi) Benzin motoroknál, ugyanúgy létező jelenség lett a szívósor, szívócsatorna leszűkülése, és ezekből adódódnak a beazonosíthatatlan hibák tömkelege, üzem közbeni anomáliák.

Benzin – Közvetlen befecskendezéses – GDi motor esetén az alábbi tünetek valamelyikét tapasztalja:

  • motor indokolatlanul nem gyorsul
  • egyenetlen a járás
  • a motor durva járása és remegése is tapasztalható
  • 1,5-3 literes többlet üzemanyag fogyasztás
  • menet közben, egyenletes sebességnél rángat, gyújtáshibát produkál
  • nehezebben veszi a fordulatszámot, csökken a vezetési élmény
  • indításkor nehezebb beindulás, erős rezonancia

legfontosabb, hogy miért kell a GDI és a TGDI motort tisztítani:

  • olajfogyasztás tapasztalható, a dugattyú átégését meg kell előzni
  • 90.000-120.000 kilóméterként meg kell tisztítani függetlenül a felhasználás jellegétől (rendeszeres autópálya-használat esetén is)
  • benzin befecskendező magasnyomású porlasztókat ellenőrizni kell 90.000-120.000 kilóméterenként
  • kopogósabb a járása, alacsony fordulaton remeg
  • A porlasztónak az elkormolódása miatt rossz lesz a sugárkép
  • gyújtás hibakódot úgy produkálja, hogy javitás után rövid időn belül újra gyújtáshibát jelez

Benzin, azaz GDI, TGDI motorok tekintetében szívó szelepek, szívósor, dugattyútető, befecskendezők lerakódását, tisztítást szükség szerint elvégezzük, feltárás után. Befecskendezőket szükség szerint ellenőrizzük, a dugattyún lévő lerakódás formája, mértéke és állapota alapján.

Egy biztos, nagyon sok visszajelzést kaptunk, hogy a beavatkozást követően azonnal érezhető, hogy a teljesítmény előnyére változik, a motor járása is kifinomult lett és normalizálódik az üzemanyagfelhasználás. A motorvezérlő elektronikában lévő regenerációs program újra elindul automatikusan és végégfut és megszünnek a motornál a beazonosíthatatlan anomáliák.

Tisztítást és a javítandó problémákat, előre egyeztetett formában végzem. Tisztitás általános előirányzott díjtételeit a weboldalon megtalálja, minden rejtett költségek nélkül. Minden tisztításról kép és videófelvétel készül, így Ön is láthatja, hogy milyen lett eredmény. Ez eladáskor is előnyt kovácsol az Ön számára, mert bizonyitani tudja, hogy Ön gondos gazdája az autójának.

Minél tovább húzódik a tisztitás elvégzése és nem megfelelő keverékképzéssel működik a motor, annál nagyobb a valószínűségé, hogy hatványozódik a kipufogóba elhelyezett DPF (dizel), OPF (benzin) koromcsapda elhasználódása, a befecskendező rendszer túlterhelődése, illetve a motor kopása is hatványozódni fog.

Kapcsolatfelvétel: Nem hiszek abban, hogy egy weboldal mindenre megoldást ad. Kérlek a személyre szabott információkért telefonon érdeklődj, a Péter +36307236139 és Gábor +36306764289 számon, vagy a diostisztitas@gmail.com lévő e-mail címre írj egy levelet, melyben az autó VIN száma (alvázszáma) benne van, és megvitatjuk a számodra megfelelő karbantartási formát.

Hívás